czwartek, 9 lipca 2015

"Miasta widma w Toskanii. Przewodnik, historia, tradycja, ludzie." Aleksandra Seghi. Fragment pierwszy.

A dzisiaj u mnie kilka fragmentów niezwykłej publikacji.
"Miasta widma w Toskanii. Przewodnik, historia, tradycja, ludzie." Aleksandra Seghi.
"Napisałam pięć książek o Toskanii. Cztery z nich są niejako przewodnikami po tym regionie. Turyście, który przyjeżdża tutaj dosłownie na kilka dni lub maksimum tydzień zaproponowałam zwiedzanie głównych miast turystycznych, obejrzenie muzeów czy parków, które często otaczając wspaniałe wille. Tym, którzy zostaję nieco dłużej podpowiedziałam, by zajrzeli jeszcze do mniejszych miasteczek i odkryli je zarówno pod względem kulturalnym, artystycznym jak i kulinarnym. Jeszcze do niedawna nie myślałam o tym, że Toskanię można zwiedzać na jeszcze inne sposoby. Na przykład nie brałam pod uwagę pieszych wycieczek szlakami górskimi, poznawania parków narodowych, zwiedzania grot czy kopalni, które znajdują się na terenie regionu."
Zapraszam też na stronę: https://www.facebook.com/pages/Miasta-widma-w-Toskanii/754749847919343








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz