poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wyniki zabawy z książką Domik-przyjaciel Dominika.

Autorka postanowiła nagrodzić swoją najnowszą historyjką dla dzieci


Iwonę. 



Gratuluję i zapraszam do udziału w moich dwóch kolejnych konkursach. 
Tym razem powieść Agi Lingas-Łoniewskiej, 

jak też Katarzyny Targosz "Wiosna po wiedeńsku", mój blog stał się patronatem medialnym tej ostatniej. Polecam z całego serca. Tak wygląda okładka:

A już jutro na moim blogu recenzja tej powieści:
Pozdrawiam Was serdecznie.
Chciałam jeszcze dodać, że trzy dni z dala od komputera i Internetu wyciszyły mnie i dodały niezbędnej energii. Mam nadzieję, że i Wam udało się chociaż troszkę odpocząć.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A co Ty tak nie dowierzasz! Wygrałaś, gratuluję, Autorka wybrała Twoją odpowiedź.

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jutrzejszej recenzji, bo zapowiada się ciekawie, a o książce wcześniej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i czekam na jutrzejszą recenzję, bo tytuł mnie zaintrygował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a recenzja już jest :) bo ten post z wczoraj ;)

      Usuń